تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
ابزار بتادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
چاپ ساک دستی پارچه ای
چاپخانه قزوین
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی
طراحی سایت در قزوین
چاپ ماهان
شرکت تولید کننده ساندویچ پانل
ساندویچ پانل سردخانه
ساندویچ پانل کلین روم
دزدگیر هایکویژن
دزدگیر هایکویژن
هوش مصنوعی فارسی
تابلو دکوراتیو
حفاظ شاخ گوزنی
درب آکاردئونی
درب فرفورژه
حفاظ پنجره
لابراتوار نورقائم

همه اطلاعات اینجاست

همه اطلاعات اینجاست

موضوعات
Category

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 81432
» بازديد ديروز : 342
» افراد آنلاين : 2
» بازديد ماه : 81773
» بازديد سال : 81431
» بازديد کل : 85234
» اعضا : 0
» مطالب : 33

رازهایی که فروشندگان عطر به شما نمی گویند


تاریخ انتشار پست : 1401/6/23 بازدید : 2

به عنوان یک نوجوان، من به بوها وسواس داشتم، از عطرهای ارزان قیمت تا دئودورانت های عجیب و غریب تاهیتی. من چندین بار در روز از آنها استفاده می کردم زیرا احساس "تمیزی" می کردم.


با این حال، در دوران بارداری، عطرهای مورد علاقه من باعث حالت تهوع و سردرد می شدند. من (به عنوان یک فرد وسواس به بوها) کنجکاو شدم، بنابراین شروع کردم به تحقیق در مورد اینکه چرا عطرهای مورد علاقه من باعث می شوند احساس بیماری کنم و آنچه آموختم شگفت انگیز بود.


طبق یک گزارش در سال 2018، بیش از 1200 ماده شیمیایی عطر به عنوان "مواد شیمیایی نگران کننده" بالقوه یا شناخته شده شناسایی شده اند. اینها شامل مواد سرطان زا، موادی است که اتحادیه اروپا صریحاً آنها را ممنوع کرده است و مختل کننده های غدد درون ریز - که از هورمون های انسان تقلید می کنند. این مختل کننده های غدد درون ریز محققان را نگران می کنند زیرا دوزهای کوچک می توانند تأثیر قابل توجهی بر فرد استفاده کننده داشته باشند.


چرا ما این را نمی دانیم؟ زیرا عطرها به عنوان "راز تجاری" طبقه بندی می شوند، به این معنی که سازندگان نیازی به فهرست کردن آنچه در "عطر" خود وجود دارد ندارند. هوشمندانه است.


بیایید به سه ماده در عطرها و تأثیر آنها بر سلامتی بپردازیم. نتیجه این است که عطرها بسیار سمی هستند، بنابراین هرگز آنها را در Go For Zero نخواهید دید. همه محصولات ما با دوز ایمنی از روغن های ضروری ساخته شده اند - ما طبیعت را بر شیمی مصنوعی ارزان تر انتخاب می کنیم.


The hidden truth behind synthetic perfumes



تفاوت بین عطرهای طبیعی و مصنوعی چیست؟


استفاده از مواد طبیعی عطرها به هزاران سال پیش برمی گردد، با سوابق نشان دهنده مصریان، سومریان و هندی ها به عنوان برخی از اولین تمدن هایی بودند که به طور انحصاری به گیاهان دارویی، گیاهان، ادویه جات و محصولات حیوانی متکی بودند. در مقابل، عطرهای مصنوعی که به مولکول های معطر مصنوعی متکی هستند، در اواسط قرن نوزدهم با پیشرفت های شیمی آلی به وجود آمدند. هزینه های تولید پایین تر این عطرها را ارزان تر از همتایان طبیعی خود می کند و رایحه های ماندگار آنها باعث شده است که محبوبیت بیشتری پیدا کنند. با این حال، آنها اکنون موضوع بحث در مورد ایمنی و افشای مواد تشکیل دهنده هستند و به همین ترتیب، عطرهای مصنوعی تحت بررسی بیشتر قرار گرفته اند.


مشکلات اصلی با عطرهای مصنوعی


با وجود اینکه قانون بسته بندی و برچسب گذاری منصفانه فدرال از سال 1973 تولیدکنندگان محصولات آرایشی را ملزم به ذکر مواد تشکیل دهنده خود روی برچسب ها کرده است، اما عطر همچنان یک استثنا است. در نتیجه، شرکت‌ها از آن به‌عنوان یک راه فرار برای گنجاندن بسیاری از مواد شیمیایی مضر اثبات‌شده علمی تحت عنوان "عطر" استفاده می‌کنند. برای بدتر شدن اوضاع، صنعت عطر خود را تنظیم می‌کند، بنابراین آزمایش ایمنی قبل از فروش به مصرف‌کنندگان ضروری نیست. این وحشتناک است!


حقیقت تلخ درباره بوهای مورد علاقه ما


مانند اکثر مردم، من معتقد بودم که عطرها بی خطر هستند و باعث می شوند چیزها "بوی تمیز" بدهند. با این حال، محصولات عطر حاوی ترکیبی از مواد شیمیایی مورد استفاده برای تولید بو، حلال و روان کننده، تثبیت کننده عطر، نگهدارنده، ضد تعریق و عامل دناتوره کننده هستند. بیایید به سه آلاینده موجود در عطر، نقش آنها و تأثیر آنها بر سلامت ما بپردازیم.


لازم به ذکر است که این وبلاگ بر اساس تحقیقات انجام شده توسط موسسه ملی علوم بهداشت محیط (NIEHS) است. این تحقیق با هدف درک بهتر اینکه آیا برخی از مواد موجود در محصولات می توانند بر سلامت ما تأثیر بگذارند و افزایش دانش ما در مورد مواد شیمیایی آرایشی و آسیب بالقوه آنها انجام می شود. لازم به ذکر است که تحقیق فقط می تواند ارتباطات را نشان دهد، زیرا مطالعات نمی توانند افراد را در معرض مواد شیمیایی بالقوه سمی قرار دهند. تحقیقات بیشتری نیاز است تا بین فتالات ها تمایز قائل شود.


فتالات ها

فتالات ها اغلب به عنوان "مواد شیمیایی همه جا حاضر" شناخته می شوند زیرا بسیار رایج هستند.


آنها برای انعطاف پذیرتر کردن پلاستیک ها و ماندگاری طولانی تر عطرها استفاده می شوند. برخی از نمونه های فتالات ها عبارتند از فتالات بنزیل بوتیل (BBP)، فتالات دی-n-بوتیل (DBP)، فتالات دی-ایزنونیل (DiNP) و فتالات دی-(2-اتیل هگزیل) (DEHP).


فتالات ها در عطرها، دئودورانت ها، شامپوها، صابون ها، لاک ناخن، لوازم آرایشی، بسته بندی پلاستیکی، کفپوش وینیل، بارانی ها و برخی از اسباب بازی های پلاستیکی کودکان، در کنار بسیاری از مکان های دیگر یافت می شوند.


فتالات دی اتیل (DEP) به ویژه در عطرهای مردانه و زنانه و همچنین محصولات زیبایی و مراقبت شخصی رایج است، زیرا برای تقویت عطر استفاده می شود.


فتالات ها مختل کننده های غدد درون ریز هستند، به این معنی که با تولید طبیعی هورمون ها تداخل دارند. آنها با چندین اثر تولیدمثلی و رشدی مرتبط بوده اند، مانند بلوغ زودرس برای دختران، کاهش تعداد اسپرم، آسیب به مغز در حال توسعه و کاهش رشد کشنده. مطالعات دیگر نشان می دهد ارتباط بین فتالات ها و اندومتریوز و زایمان زودرس در زنان.



از آنجایی که مقررات لیست کردن مواد شیمیایی منفرد در عطرها را الزامی نمی کند، دانستن اینکه آیا از فتالات ها در محصولات استفاده می شود، دشوار است.


پارابن ها

پارابن ها مواد نگهدارنده مصنوعی محبوب هستند. آنها از رشد باکتری ها و قارچ هایی که می توانند عطر را خراب کرده و ماندگاری آن را کاهش دهند، جلوگیری می کنند.


متیل پارابن (MP)، بوتیل پارابن (BP)، اتیل پارابن (EP) و پروپیل پارابن (PP) در لوازم آرایشی، عطرها، دئودورانت ها، محصولات مراقبت از بدن و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می شود. آنها به ویژه در محصولاتی با محتوای آب بالا مانند شامپوها و نرم کننده ها رایج هستند.


پارابن ها در تومورهای سینه انسان یافت شده اند، بنابراین ممکن است نقشی در افزایش ابتلا به سرطان سینه داشته باشند. قرار گرفتن در معرض پارابن ها می تواند به طور جدی به DNA اسپرم و سلامت باروری مردان آسیب برساند. قرار گرفتن در معرض پارابن ها در دوران بارداری می تواند منجر به اختلال عملکرد غده تیروئید و افزایش وزن نوزاد، به ویژه نوزاد پسر در هنگام تولد شود. در نهایت، ارتباط قابل توجهی بین غلظت بالای پارابن ها و دوره های قاعدگی کوتاهتر مشاهده شد.


اثرات پارابن ها در کودکان خردسال نسبت به بزرگسالان شدیدتر است زیرا مکانیسم های محافظ مانند سیستم ایمنی کارآمد هنوز در کودکان رشد نکرده است و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی در مراحل اولیه رشد می تواند الگوهای طبیعی رشد را مختل کند.


تریکلوزان

تریکلوزان یک ماده ضد میکروبی است که به طور گسترده در صابون های ضد باکتری دست استفاده می شود و در سال 2016 توسط FDA ممنوع شد. با این حال، امروزه همچنان در برخی ترکیبات مانند عطرها، خمیر دندان، دهانشویه و کرم آکنه استفاده می شود.


مطالعات نشان داده‌اند که تریکلوزان می‌تواند عملکرد طبیعی سیستم‌های هورمونی را به گونه‌ای مختل کند که ممکن است سرطان‌های سینه و تخمدان را تقویت کند و در متابولیسم تداخل ایجاد کند. برای درک کامل تأثیر تریکلوزان بر سلامت ما نیاز به تحقیقات بیشتری است.


در نهایت، تحقیقات نشان می دهد که زنان نسبت به مردان بیشتر در معرض عوارض استفاده از محصولات معطر قرار دارند. یک مطالعه نشان داد که از 33.1 درصد از جمعیت که عوارض جانبی سلامتی را گزارش کردند، 64.0 درصد زن و 36.0 درصد مرد بودند.


برندهای عطر طبیعی و پایدار


پیدا کردن یک عطر بی خطر می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص از آنجایی که شرکت ها از نظر قانونی ملزم به افشای تمام مواد تشکیل دهنده برای ساخت آنها نیستند. گروه کاری محیط زیست به مصرف کنندگان توصیه می کند که از اصطلاحات "عطر" یا "parfum" احتیاط کنند، زیرا آنها اغلب مواد شیمیایی مضر را پنهان می کنند. در سیناآروما ، ما بر این باوریم که مراقبت از سلامتی شما هرگز نباید یک مصالحه باشد. به همین دلیل است که ما تحقیقات را برای شما انجام می دهیم و فقط عطرهای طبیعی و بی خطر را در سایت سیناآروما تولید میکنیم.


3 برند برتر عطر طبیعی و پایدار بسیار هستند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سینا آروما و به صفحه خرید اسانس عطر مراجعه نمایید.


آیا عطرهای طبیعی تمام روز ماندگارند؟


عطرهای طبیعی باید هر 3-4 ساعت یکبار تمدید شوند زیرا حاوی فتالات نیستند، ماده شیمیایی که باعث ماندگاری بیشتر عطر می شود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که جمع و جور و قابل حمل باشند، بنابراین می توانید به راحتی آنها را در طول روز تجدید کنید، درست مانند یک بالم لب.

دسته :
برچست ها :

پاییز زمانی جادویی است که جهان به تابلویی از طلا، قرمز و قهوه‌ای تبدیل می‌شود. یکی از نمادهای اصلی این فصل، لاته کدو تنبل محبوب است. اما اگر فکر می‌کردید تنها راه لذت بردن از این طعم نمادین پاییزی در یک فنجان است، دوباره فکر کنید! دنیای عطر به زیبایی جوهر پاییز و لاته مورد علاقه ما را در یک بطری به دام انداخته است. بیایید به دنیای عطرهای الهام‌گرفته از کدو تنبل شیرجه بزنیم که مطمئناً شما را در آغوش رایحه‌های دنج پاییزی می‌پیچد.



هر برش از پای کدو تنبل یک لقمه از پاییز است. دمتیر با عطر Pumpkin Pie خود مطمئن می‌شود که شما می‌توانید همین احساس را بپوشید. نت‌های گرم و تند یادآور گردهمایی‌های خانوادگی، برگ‌های خرد شده زیر پا و البته یک لاته کدو تنبل تازه در دست است. با پوشیدن این عطر، احساس آغوش فصل پاییز را حتی در یک روز گرفته خواهید داشت.

نت‌های اصلی عطر: کدو تنبل، دارچین، جوز هندی، خامه زده.



"Like This" ترکیبی مسحورکننده از زنجبیل، کدو تنبل و گل همیشه بهار است. این عطر گرمای لاته کدو تنبل را گرفته و به آن پیچیدگی و رازآلودگی می‌بخشد. پوشیدن آن احساس پیچیدن یک پتو نرم به دور خود در هنگام تماشای افتادن برگ‌ها در یک روز بارانی را دارد. نت‌های کمی تند، گرم و شیرین حس راحتی را که هم نوشیدنی و هم فصل ارائه می‌دهند، برمی‌انگیزند.

نت‌های اصلی عطر: زنجبیل، کدو تنبل، گل همیشه بهار، پرتقال ماندارین.



عطرهای منتخب:

Demeter’s Pumpkin Pie: با پوشیدن این عطر، رایحه گرم و تند پای کدو تنبل را به همراه نت‌های دارچین، جوز هندی و خامه زده استشمام خواهید کرد. این عطر یادآور دورهمی‌های خانوادگی و روزهای سرد پاییزی است. (نت‌های کلیدی: کدو تنبل، دارچین، جوز هندی، خامه زده)


“Like This” by [Brand Name]: این عطر ترکیبی خاص و مسحورکننده از زنجبیل، کدو تنبل و گل همیشه بهار است. رایحه کمی تند و شیرین این عطر، گرما و راحتی یک لاته کدو تنبل را در کنار رازآلودگی و پیچیدگی خاصی به شما القا می‌کند. (نت‌های کلیدی: زنجبیل، کدو تنبل، گل همیشه بهار، پرتقال ماندارین)


Radio Bombay: این عطر با ترکیب چوب صندل کرمی و هلو درخشان، تجربه‌ای منحصر به فرد از رایحه‌های پاییزی ارائه می‌دهد. در حالی که عطر به طور مستقیم یادآور کدو تنبل نیست، اما گرما و دنجی یک لاته کدو تنبل را تداعی می‌کند. نت‌های عمیق چوبی همراه با شیرینی آبدار هلو، طیف پویای پاییز را از صبح‌های سرد تا بعدازظهرهای طلایی آن به تصویر می‌کشد. (نت‌های کلیدی: هلو، سدر، چوب صندل، زنبق درخشان)


Montale’s Vanille Absolu: این عطر با رایحه غنی و خامه‌ای وانیل، یادآور خامه‌ی روی لاته کدو تنبل است. نت‌های وانیل در این عطر برجسته هستند، اما در عین حال رایحه ادویه‌های گرم پاییزی را نیز به همراه دارد. هر بار اسپری کردن این عطر، یادآور زیبایی‌های فصل پاییز است. (نت‌های کلیدی: وانیل، دارچین، میخک، نت‌های چوبی)


Rima XI: این عطر با نت‌های اصلی وانیل خامه‌ای، هل تند و چوب صندل معطر، سمفونی‌ای از رایحه‌های پاییزی را به ارمغان می‌آورد. این عطر گرما و عمق یک لاته کدو تنبل تازه دم را تداعی می‌کند و با زیره‌های خامه‌ای آن، برای افرادی که می‌خواهند حتی با نزدیک شدن زمستان، روح پاییز را در کنار خود داشته باشند، ضروری است. (نت‌های کلیدی: هل، چوب صندل، وانیل، چوب گایاک)


نتیجه‌گیری

اگر به دنبال عطری ایده‌آل برای تکمیل حس و حال لاته کدو تنبل و زیبایی پاییز هستید، این عطرها تجربه‌ای استثنایی با رایحه‌های فوق‌العاده را ارائه می‌دهند. بنابراین، حتی زمانی که آن فنجان گرم را در دستانتان ندارید، همچنان می‌توانید جوهره آن را با خود حمل کنید و ردپایی از پاییز را در هر کجا که می‌روید، به جا بگذارید.


برای خرید عطرها و 700 نوع محصول اسانس عطر اورجینال به سایت سیناآروما مراجعه کنید.


دسته :
برچست ها :

بهترین رایحه‌ها برای دفع طبیعی پشه‌ها


تاریخ انتشار پست : 1401/5/5 بازدید : 7

Citrus


اگر تا به حال از یک دفع کننده پشه بدون دی‌ات (DEET) استفاده کرده باشید، احتمالاً بوی شدید لیمویی آن را استشمام کرده‌اید. دلیل این امر این است که پشه‌ها از بوی اسیدی مرکبات متنفرند و لیمو در صدر این لیست قرار دارد. علاوه بر عطرهای لیمویی، می‌توانید از روغن‌های ضروری، صابون‌ها، شمع‌ها یا حتی مالیدن پوست لیمو روی پوست خود برای دور نگه داشتن نیش‌های ناخواسته استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: انتخاب فقط یک عطر لیمویی برای ما سخت بود، اما وقتی صحبت از قدرت دفع پشگی آن می‌شود، مجبور شدیم Lemon Island از برند Atelier Cologne را انتخاب کنیم. همانطور که از نام آن پیداست، این عطر غنی از مرکبات، لیموی تیز را با گل‌های پودری و وانیل گرم ترکیب می‌کند تا تعادل پوستی ایجاد کند.



Rosemary


رزماری نه تنها انتخابی عالی برای شام یکشنبه شب شماست، بلکه با رایحه چوبی قوی خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای دور نگه داشتن پشه‌ها است. این رایحه را معمولاً در عطرهای یونیسکس یا مردانه پیدا می‌کنید که اغلب با رایحه‌های دیگر ترکیب می‌شود.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: عطر Paco Rabanne by Paco Rabanne با رایحه قوی و معطر، حتی قبل از یک یا دو بار اسپری کردن، می‌توانید بوی آن را به خوبی تشخیص دهید. این عطر تازه، پر انرژی و نشاط‌آور، چوب صندل برزیلی و اسطوخدوس را برای یک پایان گرم و چوبی به استایل شما ترکیب می‌کند.


Sage

اسطوخودوس یکی از بهترین نت‌های رایحه در حال ظهور در حال حاضر است که به لطف روند عطر جادویی و جادوگری تیک تاک به شهرت رسیده است. شما این نت مه آلود و تند را در ماه‌های گرم و مرطوب تابستان دوست خواهید داشت و نه فقط به خاطر توانایی‌های ماورایی آن. اسطوخودوس به خاطر دور نگه داشتن پشه‌ها معروف است، مهم نیست که آن را بپوشید یا در اطراف خود تکان دهید.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: جو مالون یکی از بهترین انتخاب‌های ما برای ماه‌های گرم سال است، بنابراین ما بسیار خوشحال شدیم که کشف کردیم Jo Malone Wood Sage & Sea Salt by Jo Malone نیز به عنوان یک دفع کننده طبیعی پشه عمل می‌کند. این عطر منحصر به فرد با رایحه شور و آبی، با یک جرقه گریپ فروت در کنار اسطوخودوس مهم باز می‌شود.

Lemongrass

لیمو علفی تقریبا برای هر کاری قابل استفاده است، از اضافه کردن آن به کاری‌های تایلندی مورد علاقه‌تان گرفته تا استفاده از آن روی پوست در فصل تابستان. لیمو علفی که یک رایحه محبوب در اسپاهای لوکس سراسر جهان است، در دفع حشرات بسیار موثر است و به راحتی در انواع محصولات مراقبت پوست یافت می‌شود.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: این ادکلن غنی و قوی، لیمو علفی تازه را با فلفل صورتی، برگاموت و برگ گوجه‌فرنگی ترکیب می‌کند. در حالی که Tahari Lemongrass by Tahari به طور رسمی یک ادکلن مردانه است، به دلیل قلب گلدار آن، آن را در دسته عطرهای یونیسکس قرار می‌دهیم.

Lavender

تقریبا همه انسان‌ها عاشق بوی شیرین و گلدار اسطوخودوس هستند، اما می‌توان گفت که پشه‌ها از آن متنفرند! این رایحه فوق‌العاده قوی است، به این معنی که فقط یک اسپری کوچک برای دور نگه داشتن پشه‌ها کافی است.
محبوبیت اسطوخودوس به این معنی است که احتمالا آن را در حداقل یکی از عطرهای مورد علاقه خود پیدا خواهید کرد. نکته برتر: اگر از عصرهای طولانی تابستانی خود در باغ لذت می‌برید، چند گلدان اسطوخودوس در اطراف بکارید!
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: English Lavender by Yardley London برای افرادی که پوست حساسی دارند یا ترجیح می‌دهند از برندهای طبیعی استفاده کنند، ایده‌آل است و روغن اسطوخودوس غنی را با رزماری و اوکالیپتوس ترکیب می‌کند تا رایحه‌ای بهشتی ایجاد کند که به عنوان یک دفع کننده پشه نیز عمل می‌کند.

Geranium

گل شمعدانی با رایحه گل رز و لیمویی که اغلب در عطرهای مورد علاقه ما یافت می‌شود، به دلیل توانایی خود در دور نگه داشتن پشه‌ها از پوست شما معروف است. گل شمعدانی که یک نت عطری آسان برای پیدا کردن است، قول می‌دهد که نه تنها بوی زیبایی به شما بدهد بلکه شما را از نیش پشه نیز آزاد کند.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: Demeter Geranium by Demeter. مانند اکثر عطرهای دمتیر، این بطری با انفجاری شدید از همه چیزهای خوشمزه به هدف خود می‌رسد. این عطر را در کیف تابستانی خود بگذارید و تمام تابستان بوی فوق‌العاده‌ای خواهید داد.

Peppermint

نفس‌گیر و خنک‌کننده، شما عاشق نعناع برای توانایی آن در حفظ احساس و بوی تازه بودن خود بدون توجه به شدت آفتاب تابستان خواهید بود. ما نعناع را در ژل‌های دوش و روغن‌های ضروری دوست داریم، اما این یک نت شگفت‌انگیز در عطرسازی نیز هست. نعناع می‌تواند یک لمس تازه و نشاط‌بخش به عطر اضافه کند، همچنین یک تضاد با رایحه‌های شیرین یا گرم ایجاد کند.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: یک بطری زیبا با عطری حتی زیباتر در داخل: Mandragore Pourpre توسط Annick Goutal قول می‌دهد حواس شما را با طیف باورنکردنی از نت‌ها از جمله نعناع، برگاموت، شمعدانی و ستاره آنیس بیدار کند.







Eucalyptus 


تعداد کمی از رایحه‌ها مانند اکالیپتوس یا لیمو اکالیپتوس شما را به رویای سفرهای عجیب و غریب می‌برد. اگر رایحه ای وجود داشته باشد که پشه ها از آن کاملا متنفر باشند، این رایحه است! در حالی که این رایحه کمی ‌کم‌‌تر از رایحه‌های دیگر ذکر شده در بالا رایج است، همچنان عطرهای فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنید که از این رایحه استفاده می‌کنند و آماده هستند تا در تعطیلات بعدی شما اسپری شوند.


پیشنهاد ما برای امتحان: رایحه اکالیپتوس مورد علاقه ما، که حتی بدون مواد اولیه ضد پشه نیز انتخابی عالی برای فصل تابستان است، همیشه باید عطر منحصر به فرد Blu Mediterraneo Fico Di Amalfi by Acqua Di Parma باشد.

در Sinaroma.com طیف گسترده‌ای از عطرهای باورنکردنی را برای خوشبو ماندن در تمام مناسبت‌ها پیدا خواهید کرد. در سایت سیناآروما پرفروش‌های ما را خریداری کنید.

دسته :
برچست ها :

لیست مشاغل مورد نیاز در ارمنستان


تاریخ انتشار پست : 1399/4/22 بازدید : 1034

معرفی مشاغل مورد نیاز در ارمنستان

برای راه اندازی کسب و کار در ارمنستان آشنایی با شغل های پردرآمد می تواند بسیار کمک کننده باشد. ما در اینجا به مشاغلی که بیشترین درآمد و بازار کار را در ارمنستان دارند می پردازیم. از مهمترین مشاغل و کسب و کار در ارمنستان پزشکی است. رفتن به دانشکده های پزشکی در ارمنستان دارای هزینه های سالانه است و اگر فردی تمایل به رفتن به دانشکده پزشکی در ارمنستان داشته باشد باید از پس هزینه های تحصیلی نیز هم برآید. از دیگر شغل های پردرآمد در ارمنستان افرادی است که دارای مدارک زبانشناسی و مخصوصا زبان انگلیسی هستند.


کسب و کار در ارمنستان


آن افراد به عنوان معلم و مربی می تواند در این کشور مشغول به کار شوند و از درآمد و مزایای خوبی برخوردار گردند. برای مهاجرت به ارمنستان یکی دیگر از شغل هایی که می توان سراغ آن رفت، طراحی دوخت و لباس است. پس سرمایه گذاری در ارمنستان در این صنف می تواند از کارهای درست باشد ، صنعت مد و فشن در این کشور رو به گسترش است و دارای طراحان لباس و مد معروفی در سطح جهانی است.


از این افرادی که در زمینه های دوخت و طراحی مد و فشن تخصص دارند می توانند به سادگی برای ویزای ارمنستان اقدام کنند و درآمد خود را داشته باشند. از آنجا که ارمنستان جز کشورهای درحال توسعه به شمار می رود و با بازسازی ساختار های اقتصادی و کاری سعی در پیشرفت دارد، از این رو توجه به تکنولوژی و ارتباطات در این کشور در راس امور قرار می گیرد بنابراین به افراد متخصص در حوزه فناوری و ارتباط نیازمند می باشد.


متخصصان آی تی یکی دیگر از افرادی هستند که می توانند دارای زندگی در ارمنستان باشند. بازار کار و فرصت های شغلی برای افراد متخصص در حوزه ارتباطات و آی تی در این کشور بسیار مهیاست و در آمد خوبی نیز دارد. وکالت نیز از جمله مشاغلی است که در ارمنستان بسیار مورد توجه قرار می گیرد و فرصت ایجاد مهاجرت در ارمنستان را برای افراد مختلف فراهم می کنند. تعداد دانش آموختگان هر ساله در این رشته نشان می دهد که وکالت نیز جز شغل های مناسب و با درآمد کافی در این کشور می باشد.


وضعیت کسب و کار در ارمنستان

برای داشتن کار در ارمنستان باید به بررسی عواملی چون نرخ بیکاری، تورم، نرخ رشد اقتصادی و غیره پرداخت تا بتوان یک تصمیم کم ریسک را برای این مقوله اتخاذ کرد. کشور ارمنستان برای ایجاد کسب و کار شرایط و وضعیت نسبتا مطلوبی دارد. این کشور که  جز کشورهای درحال توسعه به شمار می رود، توانسته در طی چندین سال اخیر با تغییر در زیر ساخت های اقتصادی خود، نرخ بیکاری را کاهش دهد و همچنین باعث افزایش ۲٫۵ درصدی نرخ رشد اقتصادی در این کشور گردد. برای داشتن کسب و کار در ارمنستان باید شرایط را جنبه های مختلفی بررسی کرد از جمله میزان درآمد مربوط به کار یا حرفه ای که مد نظر است. با اینکه هزینه های زندگی در ارمنستان زیاد نیست اما ممکن با توجه به سبک زندگی افراد مختلف، میزان درآمد آنها برای گذران زندگی کافی نباشد. پس اولین نکته برای داشتن کسب و کار در ارمنستان توجه این نکته می باشد و تنظیم کردن میزان درآمد، شغل و حرفه با سبک زندگی است.


وضعیت کسب و کار در ارمنستان


 


راه اندازی کسب و کار در ارمنستان

همانطور که توضیحات قبل اشاره شد، با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی ارمنستان بعضی از مشاغل دارای بازار کار و درآمد بیشتری هستند که به تعدادی از آنها اشاره کردیم. از دیگر مشاغل می توان به آرایشگری و راننده تاکسی که نیاز به مهارت سختی دارد اشاره کرد و هر فردی می تواند با طی کردن یک دوره مهارت مورد نظر را کسب کند. این مشاغل نشان می دهد که برای راه اندازی کسب و کار در ارمنستان نیاز به تحصیلات سخت و یا ویژه نیست و با داشتن مهارتی مثل آرایشگری نیز می توان این کار را انجام داد.


اما برای داشتن  کار در ارمنستان باید ابتدا مراحل قانونی آن را طی کرد. ابتدا فرد با درخواست خود را مبنی بر اجازه کار در حرفه مورد نظر و اجازه اقامت موقت برای اداره کار ارمنستان ارسال کند. سپس اداره کار ارمنستان با بررسی لازم می تواند برای شخص ویزای کاری صادر ند. این اتفاق زمانی رخ می دهد که هیچ شخص دیگر در ارمنستان با ملیت و تابعیت ارمنی متقاضیان شغل یا حرفه نباشد. در این فرد خارجی که متقاضی کار در ارمنستان است با دریافت ویزای کار و اقامت موقت می تواند در ارمنستان شروع به کار کند.


بهترین کسب و کار در ارمنستان

با توجه به موقعیت جغرافیای و زمین شناسی این کشور، دارای معادن طبیعی بسیاری است که شرایط کسب و کار در ارمنستان را مساعد تر کرده است. این معادن مربوط به انواع فلزات از جمله نمک، طلا، آهن، مرمر… می باشد. همچنین ارمنستان جز صادرکنندگان بزرگ فلز مولیبدن در جهان می باشد. به طور کلی معادن طبیعی  پس از صنعت گردشگری و توریسم ، نقش مهمی در اقتصاد این کشور دارند. ارمنستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود برای تامین نیازهای خود در بخش های مربوط به انرژی و گاز به کشور های دیگر از جمله ایران و روس وابسته است. بنابراین سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در بخش های مربوط به تامین انرژی می تواند جز بهترین کسب و کار ها در این کشور به شمار رود.


برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کسب و کار در ارمنستان و همچنین سرمایه گذاری در ارمنستان به منبع مطلب با کلیک بر روی کسب و کار در ارمنستان مراجعه کنید.

منبع : کسب و کار در ارمنستان

 


دسته :
برچست ها :


تاریخ انتشار پست : 1399/4/22 بازدید : 544


دسته :
برچست ها :

مناقصه در ارمنستان چگونه است


تاریخ انتشار پست : 1399/4/19 بازدید : 482

مناقصه در ارمنستان

یکی از راه هایی که می توان با استفاده از آن درآمد  حاصل از کسب و کار خود را رونق داد شرکت در مناقصات و مزایده ها می باشد. کشور های خارجی گاها به دلیل نداشتن تجهیزات کافی یا مناسب ممکن است نتوانند عملکرد مناسبی در یک بخش یا نهاد داشته باشند. بنابراین با برگزاری مناقصه در بخش ها و نهاد های مربوطه، نیاز ها و خدمات مورد نظر خود را با کمترین هزینه تامین می کنند. مناقصه در ارمنستان یکی از مناقصاتی که برای افراد و شرکت های ایرانی دارای اهمیت است .


مناقصه در ارمنستان


برنده شدن در آن به رونق کسب و کار و افزایش درآمد و کاهش هزینه ها کمک می کند در نتیجه آشنایی با مناقصه و انواع آن برای افرای که قصد شرکت در اینگونه فعالیت های اقتصادی را دارند و یا قصد سرمایه گذاری در ارمنستان را دارند دارای اهمیت است و ما در اینجا مختصری راجع به مناقصه و انواع آن صحبت می کنیم. بسیاری از طرح ها و پروژه های پر سود معمولا از طریق مزایده و مناقصه به فروش می رسند.


برای برنده شدن در این اتفاقات اقتصادی باید از زمان برگزاری مناقصات و مزایده ها اطلاع دقیق داشت. مناقصه راهی است که از طریق آن سازمان ها عمومی و نهاد دولتی و یا غیر انتفاعی برای خرید کالا و خدمات مورد نظر خود یک رقابت بین فروشندگان ایجاد می کنند و در واقع فروشنده ای که مناسبترین خدمت یا کالا را با هزینه ی کمتری ارائه کند، برنده مناقصه می باشد.


مناقصه در ارمنستان مانند سایر کشورها انواع مختلفی دارد که شامل مناقصه عمومی، مناقصه محدود و مناقصه اختیاری می شود. در نوع اول یعنی مناقصه عمومی سازمان دولتی مناقصه گذار برای خرید کالا و برطرف کردن نیاز های خود، اطلاعیه را مبنی بر برگزاری مناقصه در بین عموم مردم منتشر می کند و واجدان شرایط برای برنده شدن در این مناقصه با یکدیگر رقابت می کنند. در مناقصه محدود، این رقابت یا مناقصه در بین افراد محدودی صورت می گیرد ( بنا به تشخیص نهاد مناقصه گذار ). در مناقصه اختیاری در واقع اطلاعیه مناقصه به صورت عمومی منتشر می گردد ولی اختیارات مربوط به انجام آن با نهادی است که پیشنهادات بهتری دارد. با شناخت مناقصات به ویژه  مناقصه در ارمنستان و داشتن اطلاع کافی درباره آن شانس برنده شدن در مناقصات افزایش می یابد.


چگونگی موفق شدن در مناقصه در ارمنستان

برای برنده شدن در مناقصه در ارمنستان باید اول از همه اطلاع دقیق از زمان برگزاری مناقصات را بدست آورد. بعد از پیدا کردن زمان دقیق مناقصه، باید اطلاعات صحیح و جامعی را در مورد معاملات و نوع مناقصه و شرکت های مجاز به شرکت در مناقصه بدست آورد. اطلاعاتی نظیر شروع و پایان زمان مقرر برای شرکت در مناقصه و اعلام آمادگی و میزان مبلغ برای شرکت در این پروژه ها نیز مهم است.


همچنین بررسی شرایط مناقصه که از قبل توسط نهاد مناقصه گزار تعیین شده است نیز مهم و ضروری است. از آنجا که معمولا مناقصات قابل تمدید نیستند لذا توجه به مدارک مورد نظر و تحویل به موقع آنها از نکاتی است که برای شرکت در مناقصه در ارمنستان باید به آن توجه کرد. بعد از انجام مراحل مربوطه و رعایت قوانین و شروط مناقصه باید منتظر اعلام نفرات برتر و در واقع برندگان مناقصه شد. معمولا برای مناقصات سه نفر را به عنوان برنده اعلام می کنند.


در صورت عدم پاسخگویی مناسب و به موقع از طرف نفر اول، نفر دوم برنده مناقصه است و اگر نفر دوم نیز پاسخ مناسبی ارائه نکرد نفر سوم برنده مناقصه در نظر گرفته می شود. بنابراین پیگیری اخبار مربوط به مناقصات حتی بعد از انجام آنها نیز اهمیت دارد و امکان برنده شدن نیز وجود دارد.


مناقصات از نظر نحوه اجرا نیز به دو دسته تقسیم می شوند. مناقصات یک مرحله ای و دو مرحله ای. در مناقصات یک مرحله ای در جلسه اول برنده مناقصه اعلام می گردد. ولی در مناقصات دو مرحله ای در طی دو مرحله و با بررسی کمیته فنی بازرگانی برنده نهایی مناقصه اعلام می شود.




 شرکت های ایرانی شرکت کننده در مناقصات ارمنستان


انواع مناقصه در ارمنستان

ارمنستان نیز مانند سایر کشور ها، برای تامین نیاز های خدماتی و کالایی خود در نهاد ها و موسسات دولتی  با برگزاری مناقصات این نیاز ها را برطرف می کند. مناقصه در ارمنستان می توانند در حوزه ها و بخش های مختلفی صورت گیرد.


اگر فردی خواستار شرکت در مناقصه در ارمنستان باشد باید سایت های رسمی مربوط به دولت ارمنستان یا سایر سایت معتبر که لیست مناقصات را منتشر می کنند، پیگیری نماید. از بخش های مهمی که در آنها مناقصه صورت می گیرد مربوط به  بخش های عمران و راه سازی است. در این نوع مناقصه  شرکت های فنی مهندسی که واجد شرایط هستند با شرکت در مناقصه، به تامین بخشی از نیازهای دولت ارمنستان و همچنین دادن خدمات در بخش عمرانی و راه سازی می پردازند. همچنین در احداث بزرگراه ها، مخصوصا بزرگراه های مرزی، نیاز به برگزاری مناقصه می باشد.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد مناقصه در ارمنستان بر روی لینک کلیک کنید یا به سایت https://armeniair.com/ مراجعه کنید.


 


دسته :
برچست ها :

دسته گل


تاریخ انتشار پست : 1399/3/21 بازدید : 2446

دسته گل


خرید دسته گل هدیه مناسب برای عزیزانی که دوستشان دارید ، یک سوپرایز عالی و فراموش نشدنی است. گل های بکار رفته در گل فروشی اینترنتی گندم وی آی پی همه غنچه بوده و گل ها گرده افشانی نخواهند داشت.




غنچه بودن گل باعث ماندگاری طولانی گل شده و حتی می توانید با توجه به شرایط نگهداری گل آنها را خشک کنید و یادگاری نگه دارید.




خرید دسته گل رز قرمز


پیشنهاد می شود اگر در شروع رابطه هستید یا عاشقانه می خواهید عشق خود را اثبات کنید از دسته گل رز با رنگ قرمز استفاده کنید. رز قرمز نماد عشق و محبت می باشد که می توانید در بسته بندی شیک و زیبا سفارش دهید.


گل های طبیعی و خوش بو در دسته گل عاشقانه قرار عاشقانه شما را لطافت می بخشد و موجب خوشحالی و شادابی می شود و رابطه شما را دلپذیر می کند.




گل روز تولد آقایون فراموش نشه (برای تولد همسر، پدر، برادر و کسانی که دوستشان دارید) هدیه ای مناسب برای انواع مناسبت ها و مراسم ها، می توانید برای عرض تبریک، تشکر، افتتاحیه و دیگر مراسم ها استفاده کنید.




دسته گل تولد


دسته گل تولد هدیه ای تاثیر گذار و به یاد ماندنی است. از ایام قدیم تا به امروز برای عزیزانمون برای هر بهانه ای شاخه گلی هدیه می دهیم. دسته گل تولد هدیه ای خاص و منحصر به فرد است که نه قدیمی می شود و نه از چشم می افتد. گل با طراوت و زیبایی که دارد حس عشق و دوست داشتن را شعله ور می کند، حتی اگر یک شاخه گل باشد.




حتما نیاز نیست که برای تولد سنی افراد تولد رو تبریک بگید. شما می تونید به هر بهانه ای برای عزیزان خود تولد بگیرید و از دسته گل تولدت مبارک (مدل سورپرایز)  استفاده کنید.




انتخاب نوع و رنگ گل با توجه به مناسبت ، مهمترین مسئله در سفارش گل است ، به طور مثال اگر دسته گل را برای تولد میخواهید، گلهای شاد با رنگ های روشن انتخاب کنید و اگر برای عیادت نیاز به یک گل دارید میتوانید با رز سفید حس آرامش و شادابی را به مخاطب هدیه کنید.




دسته گل برای نوزاد


همچنین میتوانید با خرید گل رز برای نوزاد و متن  : قدم نو رسیده مبارک باشه ، حسی زیبا را انتقال دهید و احساسات خود را ابراز کنید.برای قدم نو رسیده و مادرش می توانید با خرید گل رز تصویری زیبا در ذهن مادر ایجاد کنید .




خرید دسته گل عروس


انتخاب و خرید دسته گل زیبا  همواره از الویت های مهم یک عروس میباشد که همیشه زمانی را برای انتخاب یک دسته گل زیبا و مناسب  میگذارد.




در انتخاب گل عروس دقت کنید ، یکی از مهمترین الویت ها احساس عروس نسبت به گل و راحتی او در طول مراسم است. دسته گلی را که بوی تندی دارد و باعث الرژی میشود را انتخاب نکنید.




گل عروس ممکنه دارای گرده باشه و این علتی برای کثیفی لباس عروس شود ، همچنین این گرده ها ممکن است باعث حساسیت فصلی عروس شود پس در انتخاب گل دقت لازم را بکنید ، چرا که عطسه و آبریزش بینی عروس باعث جلوه ای بد مطمئنا میشود.




دسته گل عروس انواع مختلفی دارد از جمله :  گرد ، کلاسیک ، آبشاری و بازویی و میتوانید با توجه به شرایط و سلایق خود هر کدام را انتخاب کند به عنوان مثال اگر میخواهید لباس شما در دید باشد میتوانید از طرح گرد کوچک استفاده کنید.




یکی از متداولترین طرح ها گرد است که بسیار سفارش داده میشود.




سبک  کلاسیک سبکی سنتی و قدیمی تر را دارد.




سبک آبشاری به عنوان مثال برای افرادی که طرح دامن و لباس ساده ای دارند و نمیخواهند در دید باشد انتخاب مناسبی است ، چرا که در این مدل گل ها به صورت آبشاری آویزان میشوند.




همچنین  سبک بازویی ساقه های بلندی دارد که تا آرنج عروس را در لباس عروس میپوشاند.




برای خرید دسته گل عروس هر مدلی که مدنظر شما است را در برخی از نمونه کارهای ما مشاهده فرمایید در صورت نیاز به طرحی سفارشی با ما در تماس باشید، همکاران ما در کمترین زمان ممکن سفارش شما را ثبت و ارسال میکنند.




هدیه های سفارشی


در هنگام سفارش گل ، به فصلی که در آن قرار دارید توجه کنید چرا که گلها باید تازه و مناسب با فصل باشند ، در بهار علاوه بر استفاده از گلهای فصل مانند، فرزیا و لیستیانتوس ، می توان از دیزاین های خاص بهار که شامل چیدمان با تنوع رنگ می باشد نیز استفاده کرد.




برای غافل گیری می توانید هدیه های خود را با توجه به فصل سال با هماهنگی سفارش دهید یا اینکه از هدیه های لوکس(عروسک، ادکلن اسپرت) که از قبل برای شما آماده کرده ایم استفاده نمایید.




راهنمای خرید دسته گل و ارسال رایگان


کلیه سفارشات گل در گل فروشی گندم کمتر از یک ساعت آماده ارسال می باشد و هزینه حمل و نقل آن در تهران کاملا رایگان بوده و هزینه اضافه ای از شما دریافت نخواهد شد. برای سفارش دسته گل می توانید به دو روش اینترنتی و تلفنی ثبت نمایید.




گل های بکار رفته در دسته گل تولد و آماده ارسال




گل رز: در رنگ های( سفید، قرمز، لب ماتیکی ، زرد، رز صورتی)


گل میخک: میخک در رنگ های (سفید، قرمز، صورتی، زرشکی، بنفش)


تمامی تصاویر  گل ها واقعی بود و توسط این مجموعه عکاسی شده است چنانچه مورد مشابه دیگری را در نظر دارید(با توجه به تم عروسی، تولد و …)  می توانید با ما تماس بگیرید تا طبق سلیقه شما گل آرایی شود.




تمامی مدل های موجود در گل فروشی آنلاین مدل روز 2020 گل آرایی شده است که برای شما مدل های متنوعی گل آرایی کرده و آماده ارسال گل  می باشد.

منبع : https://vip-flower.tebyan.net/newindex.aspx



دسته :
برچست ها :

فروشگاه اینترنتی گندم


تاریخ انتشار پست : 1399/3/21 بازدید : 8360

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی خوب با بهترین پشتیبانی و امکانات میباشید حتما به سایت  گندم VIP سریع بزنید این مجموعه با ارئه انواع طرح ها و گل های با کیفیت تجربه ای بی نظیر را برای شما فراهم میکند در زیر چند نمونه از طراحی های این مجموعه را مشاهده میکند برای سفارش گل به گل فروشی اینترنتی گندم vip مراجعه کنید و همچنین نمونه های بیشتری را مشاهده کنید.

گل رز جاودان هفت رنگ یک هدیه ای بینظیر برای عزیزانتان  است این گل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.


دسته گل رز عروس یکی از زیباترین طراحی ها و  گل ها بوده دسته گل ها در حقیقت در سبک های مختلفی هستند از جمله دسته گل های کلاسیک ، گرد  ، دسته گل های ابشاری  برای مشاهده دسته گل های دیگر با گل های متنوع به صفحه خرید دسته گل مراجعه کنید .


باکس گل شیشه ای : یک هدیه لاکچری و به تمام معنا زیبا ، این باکس ها با تعداد متفاوتی از گل ها در رنگ های متنوع ، گل آرایی میشوند جنس این باکس ها از پلکسی گلاس شفاف میباشد ، برای مشاهده انواع باکس گل ها به سایت مراجعه کنید.

منبع : http://vipflower.parsiblog.com/

دسته :
برچست ها :
تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد