تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
چاپ ساک دستی پارچه ای
چاپخانه قزوین
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی a>
طراحی سایت در قزوین
چاپ ماهان
شرکت تولید کننده ساندویچ پانل
ساندویچ پانل سردخانه
ساندویچ پانل کلین روم
دزدگیر هایکویژن
دزدگیر هایکویژن
هوش مصنوعی فارسی
تابلو دکوراتیو
حفاظ شاخ گوزنی
درب آکاردئونی
درب فرفورژه
حفاظ پنجره
لابراتوار نورقائم


همه اطلاعات اینجاست - بهترین رایحه‌ها برای دفع طبیعی پشه‌ها s

همه اطلاعات اینجاست - بهترین رایحه‌ها برای دفع طبیعی پشه‌ها

موضوعات
Category

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 81438
» بازديد ديروز : 342
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 81779
» بازديد سال : 81437
» بازديد کل : 85240
» اعضا : 0
» مطالب : 33

بهترین رایحه‌ها برای دفع طبیعی پشه‌ها


تاریخ انتشار پست : 1401/5/5 بازدید : 7

Citrus


اگر تا به حال از یک دفع کننده پشه بدون دی‌ات (DEET) استفاده کرده باشید، احتمالاً بوی شدید لیمویی آن را استشمام کرده‌اید. دلیل این امر این است که پشه‌ها از بوی اسیدی مرکبات متنفرند و لیمو در صدر این لیست قرار دارد. علاوه بر عطرهای لیمویی، می‌توانید از روغن‌های ضروری، صابون‌ها، شمع‌ها یا حتی مالیدن پوست لیمو روی پوست خود برای دور نگه داشتن نیش‌های ناخواسته استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: انتخاب فقط یک عطر لیمویی برای ما سخت بود، اما وقتی صحبت از قدرت دفع پشگی آن می‌شود، مجبور شدیم Lemon Island از برند Atelier Cologne را انتخاب کنیم. همانطور که از نام آن پیداست، این عطر غنی از مرکبات، لیموی تیز را با گل‌های پودری و وانیل گرم ترکیب می‌کند تا تعادل پوستی ایجاد کند.



Rosemary


رزماری نه تنها انتخابی عالی برای شام یکشنبه شب شماست، بلکه با رایحه چوبی قوی خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای دور نگه داشتن پشه‌ها است. این رایحه را معمولاً در عطرهای یونیسکس یا مردانه پیدا می‌کنید که اغلب با رایحه‌های دیگر ترکیب می‌شود.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: عطر Paco Rabanne by Paco Rabanne با رایحه قوی و معطر، حتی قبل از یک یا دو بار اسپری کردن، می‌توانید بوی آن را به خوبی تشخیص دهید. این عطر تازه، پر انرژی و نشاط‌آور، چوب صندل برزیلی و اسطوخدوس را برای یک پایان گرم و چوبی به استایل شما ترکیب می‌کند.


Sage

اسطوخودوس یکی از بهترین نت‌های رایحه در حال ظهور در حال حاضر است که به لطف روند عطر جادویی و جادوگری تیک تاک به شهرت رسیده است. شما این نت مه آلود و تند را در ماه‌های گرم و مرطوب تابستان دوست خواهید داشت و نه فقط به خاطر توانایی‌های ماورایی آن. اسطوخودوس به خاطر دور نگه داشتن پشه‌ها معروف است، مهم نیست که آن را بپوشید یا در اطراف خود تکان دهید.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: جو مالون یکی از بهترین انتخاب‌های ما برای ماه‌های گرم سال است، بنابراین ما بسیار خوشحال شدیم که کشف کردیم Jo Malone Wood Sage & Sea Salt by Jo Malone نیز به عنوان یک دفع کننده طبیعی پشه عمل می‌کند. این عطر منحصر به فرد با رایحه شور و آبی، با یک جرقه گریپ فروت در کنار اسطوخودوس مهم باز می‌شود.

Lemongrass

لیمو علفی تقریبا برای هر کاری قابل استفاده است، از اضافه کردن آن به کاری‌های تایلندی مورد علاقه‌تان گرفته تا استفاده از آن روی پوست در فصل تابستان. لیمو علفی که یک رایحه محبوب در اسپاهای لوکس سراسر جهان است، در دفع حشرات بسیار موثر است و به راحتی در انواع محصولات مراقبت پوست یافت می‌شود.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: این ادکلن غنی و قوی، لیمو علفی تازه را با فلفل صورتی، برگاموت و برگ گوجه‌فرنگی ترکیب می‌کند. در حالی که Tahari Lemongrass by Tahari به طور رسمی یک ادکلن مردانه است، به دلیل قلب گلدار آن، آن را در دسته عطرهای یونیسکس قرار می‌دهیم.

Lavender

تقریبا همه انسان‌ها عاشق بوی شیرین و گلدار اسطوخودوس هستند، اما می‌توان گفت که پشه‌ها از آن متنفرند! این رایحه فوق‌العاده قوی است، به این معنی که فقط یک اسپری کوچک برای دور نگه داشتن پشه‌ها کافی است.
محبوبیت اسطوخودوس به این معنی است که احتمالا آن را در حداقل یکی از عطرهای مورد علاقه خود پیدا خواهید کرد. نکته برتر: اگر از عصرهای طولانی تابستانی خود در باغ لذت می‌برید، چند گلدان اسطوخودوس در اطراف بکارید!
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: English Lavender by Yardley London برای افرادی که پوست حساسی دارند یا ترجیح می‌دهند از برندهای طبیعی استفاده کنند، ایده‌آل است و روغن اسطوخودوس غنی را با رزماری و اوکالیپتوس ترکیب می‌کند تا رایحه‌ای بهشتی ایجاد کند که به عنوان یک دفع کننده پشه نیز عمل می‌کند.

Geranium

گل شمعدانی با رایحه گل رز و لیمویی که اغلب در عطرهای مورد علاقه ما یافت می‌شود، به دلیل توانایی خود در دور نگه داشتن پشه‌ها از پوست شما معروف است. گل شمعدانی که یک نت عطری آسان برای پیدا کردن است، قول می‌دهد که نه تنها بوی زیبایی به شما بدهد بلکه شما را از نیش پشه نیز آزاد کند.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: Demeter Geranium by Demeter. مانند اکثر عطرهای دمتیر، این بطری با انفجاری شدید از همه چیزهای خوشمزه به هدف خود می‌رسد. این عطر را در کیف تابستانی خود بگذارید و تمام تابستان بوی فوق‌العاده‌ای خواهید داد.

Peppermint

نفس‌گیر و خنک‌کننده، شما عاشق نعناع برای توانایی آن در حفظ احساس و بوی تازه بودن خود بدون توجه به شدت آفتاب تابستان خواهید بود. ما نعناع را در ژل‌های دوش و روغن‌های ضروری دوست داریم، اما این یک نت شگفت‌انگیز در عطرسازی نیز هست. نعناع می‌تواند یک لمس تازه و نشاط‌بخش به عطر اضافه کند، همچنین یک تضاد با رایحه‌های شیرین یا گرم ایجاد کند.
پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید: یک بطری زیبا با عطری حتی زیباتر در داخل: Mandragore Pourpre توسط Annick Goutal قول می‌دهد حواس شما را با طیف باورنکردنی از نت‌ها از جمله نعناع، برگاموت، شمعدانی و ستاره آنیس بیدار کند.







Eucalyptus 


تعداد کمی از رایحه‌ها مانند اکالیپتوس یا لیمو اکالیپتوس شما را به رویای سفرهای عجیب و غریب می‌برد. اگر رایحه ای وجود داشته باشد که پشه ها از آن کاملا متنفر باشند، این رایحه است! در حالی که این رایحه کمی ‌کم‌‌تر از رایحه‌های دیگر ذکر شده در بالا رایج است، همچنان عطرهای فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنید که از این رایحه استفاده می‌کنند و آماده هستند تا در تعطیلات بعدی شما اسپری شوند.


پیشنهاد ما برای امتحان: رایحه اکالیپتوس مورد علاقه ما، که حتی بدون مواد اولیه ضد پشه نیز انتخابی عالی برای فصل تابستان است، همیشه باید عطر منحصر به فرد Blu Mediterraneo Fico Di Amalfi by Acqua Di Parma باشد.

در Sinaroma.com طیف گسترده‌ای از عطرهای باورنکردنی را برای خوشبو ماندن در تمام مناسبت‌ها پیدا خواهید کرد. در سایت سیناآروما پرفروش‌های ما را خریداری کنید.

دسته :
برچست ها :
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد